Een verdiende link naar het forum

Moderator: Ben

Sharky

Een verdiende link naar het forum

Ongelezen bericht door Sharky » 08 jul 2009, 23:43

Hallo mede muziekliefhebbers,

na ongeveer 3 jaar heb ik weer aan m'n website gewerkt :sleep: :greenlaught: een verdiende link naar het fantastisch muzikanten forum :handklap:

http://www.pmlyrics.com/other_links/other_links.htm

All the best,
Paul

rooie richie

Re: Een verdiende link naar het forum

Ongelezen bericht door rooie richie » 09 jul 2009, 11:59

Hey Paul, is al een aardige teksten verzameling.... En die Millennium nummers/teksten blijven ijzersterk!! Er zitten teksten bij, die heeft voor mij ook potenties, weet alleen niet, of ik ze mag gebruiken (ivm band rechten).....

Eric
Welk instrument bespeel je ?: Tyros 5/76
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eric » 09 jul 2009, 14:45

Fijn Paul om "onze" forumsite te vermelden! Hartelijk dank! :duim:
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Ferdy
Welk instrument bespeel je ?: psr sq16, psr s900, Gem Wk2, B4II
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ferdy » 09 jul 2009, 14:50

Hoi Paul

Heb nu al een paar keer je site bezocht Ik vind het erg knap en mooi eruit zien
Vooral nu met de nieuwe link :greenlaught:
Ik zal hem nog wel regelmatig bezoeken vooral ook om inspiratie op te doen
Ik probeer ook weleens een tekst te schrijven maar het blijft altijd weer bij proberen
Ik kom nooit verder dan 4 regels

Groetjes en keep up the good work

Ferdy
Vele Groetjes
Ferdy

Afbeelding

Ernie
Welk instrument bespeel je ?: PSR S950
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ernie » 09 jul 2009, 18:05

Hi Paul,

Mooie site en zeker mooi is het album.
Met plezier even rond gesnuffeld en dit zal ik vaker doen.

Gr. Ernie
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd....!

Paul
Welk instrument bespeel je ?: Yamaha Tyros 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Paul » 09 jul 2009, 19:02

Thanks mate !

Paul

Sharky

Ongelezen bericht door Sharky » 09 jul 2009, 20:34

Hallo jongens,

hartelijk dank voor jullie mooie woorden over de pmlyrics site :thanks:
rooie richie schreef:Hey Paul, is al een aardige teksten verzameling.... En die Millennium nummers/teksten blijven ijzersterk!! Er zitten teksten bij, die heeft voor mij ook potenties, weet alleen niet, of ik ze mag gebruiken (ivm band rechten).....
Gisteren had ik over de met de hand geschreven lyrics van Someone's Daughter van mei 1996, in dezelfde maand schreef ik 2 andere Millennium Project nummers (Afraid of Nothing and Wouldn't It) and nog 1 (The Right Step) door Portus gespeeld. Hij was een goede maand voor mij. De enige lyrics waar bandrechten wel een rol speelt is 'Right Next Door (The Joke's On Me)' een parodie van the Robert Cray Band song, op de page onderin heb ik dit wel gemeld :duim: Toen Portus hem coverde hoorde ik 2 vrouwen (geen namen :wistle: ) aan het mopperen over de seksistische inhoud van de originele . Met Blood, Sweat and Tears :greenlaught: heb ik een alternative vrouwelijke versie geschreven :love:
rik1961 schreef:Fijn Paul om "onze" forumsite te vermelden! Hartelijk dank! :duim:
Graag gedaan Eric :duim: Het citeren heb ik van jou overgenomen :ok: voor de berichtschrijver wordt het op en neer scrollen veel verminderd. Dankzij het forum en de geweldige leden is mijn 'in a rut' leven totaal veranderd :banane:
Ferdy schreef:Hoi Paul

Heb nu al een paar keer je site bezocht Ik vind het erg knap en mooi eruit zien
Vooral nu met de nieuwe link :greenlaught:
Ik zal hem nog wel regelmatig bezoeken vooral ook om inspiratie op te doen
Ik probeer ook weleens een tekst te schrijven maar het blijft altijd weer bij proberen
Ik kom nooit verder dan 4 regels

Groetjes en keep up the good work

Ferdy
Hoi Ferdy, bedankt voor je complimenten over de site :laught: en omdat je van plan bent om hem regelmatig te bezoeken. Heb je ooit geprobeerd je teksten te schrijven als je aleen bent, in een stille omgeving zonder andere eisen om je heen?
Ernie schreef:Hi Paul,

Mooie site en zeker mooi is het album.
Met plezier even rond gesnuffeld en dit zal ik vaker doen.

Gr. Ernie
Ik ben blij dat je de lyrics album waardeert, ik heb alle achtergrond afbeeldingen met Adobe Photoshop and Corel Paint Shop gedaan, er zijn een paar schilderijachtige voorbeelden waar ik vele uren aan het 'smudging' ben geweest :sleep:
Bert schreef:Ziet er zeer goed uit.
Bert, als je wist hoeveel dit kort bericht van jou door mij wordt gewaardeerd... Dank je wel :duim:
Paul schreef:Thanks mate !

It's a pleasure mate! And, it's your fault that I'm here in the first place :greenlaught: :greenlaught: :greenlaught:

All the best to you all.
Paul

Paul

aliefeenstra
Welk instrument bespeel je ?: mijn stem en Tyros2
Contacteer:

Ongelezen bericht door aliefeenstra » 10 jul 2009, 07:19

hoi paul,

heb net even met veel plezier lekker rond gesnuffeld op je site. ziet er heel erg mooi uit :ok: .

mooie achtergronden bij de teksten in je ''lyrics album'', hoewel ik bij het lezen van de teksten toch maar naar ''just lyrics'' ben gegaan - anders werd ik teveel afgeleid.

man man, wat heb jij al een teksten geproduceerd zeg, hoewel het woord ''teksten'' misschien een beetje te weinig is, denk dat ik beter kan zeggen poëzie. mijn complimenten hiervoor.

lieve groet, alie

Sharky

Ongelezen bericht door Sharky » 10 jul 2009, 13:17

Hoi Alie,
aliefeenstra schreef:hoi paul,

heb net even met veel plezier lekker rond gesnuffeld op je site. ziet er heel erg mooi uit :ok: .

mooie achtergronden bij de teksten in je ''lyrics album'', hoewel ik bij het lezen van de teksten toch maar naar ''just lyrics'' ben gegaan - anders werd ik teveel afgeleid.

man man, wat heb jij al een teksten geproduceerd zeg, hoewel het woord ''teksten'' misschien een beetje te weinig is, denk dat ik beter kan zeggen poëzie. mijn complimenten hiervoor.

lieve groet, alie
Wat een fantastische complimenten van jou, zeer gewaardeerd :welkom: :yipie:
Ik had je moeten waarschuwen over de half bloot (bovenste helft :wistle: ) man bij 1 van de album lyrics afbeeldingen, gelukkig heb je bij 'Just Lyrics' geen last van :greenlaught:

Als ik het goed heb staan er 43 van m'n lyrics op de site, 8 heb ik nog niet toegevoegd (dat komt nog) en ben ik zeker van plan veel meer te schrijven.

Poëzie :cool: Dank je wel Alie :duim: ... 'Sharky's Lyrical Poetry' ... ummhh?...

All the best Alie,
Paul

aliefeenstra
Welk instrument bespeel je ?: mijn stem en Tyros2
Contacteer:

Ongelezen bericht door aliefeenstra » 10 jul 2009, 22:51

nou paul toch :laught: ,

moest je me daarvoor waarschuwen :greenlaught: , want ja, ik ben niet nieuwsgierig, maar ik wil graag alles weten, dus heb ik die half blote man snel even opgezocht.

mmm, viel een beetje tegen hoor :;): :greenlaught: ; té veraf en té wazig.

lieve groet, alie

Sharky

Ongelezen bericht door Sharky » 10 jul 2009, 23:52

Hoi Alie,
aliefeenstra schreef:><... moest je me daarvoor waarschuwen , want ja, ik ben niet nieuwsgierig, maar ik wil graag alles weten, dus heb ik die half blote man snel even opgezocht.><
:greenlaught: :;): :duim:
aliefeenstra schreef:><... mmm, viel een beetje tegen hoor ; té veraf en té wazig.><
Sommige vrouwen gebruiken makeup voor een fotoopname, ik gebruik het oude vertrouwde, 'veraf-vaseline' effect :duim: Deze foto was van zo'n 10 jaar geleden (Talent Jacht bij Total Music, Schiedam), als ik een soortelijke foto van nu op de site zou plaatsen dan zal de bezoeker een loep of zelfs een microscoop moeten gebruiken om mij te kunnen zien :greenlaught:

All the best Alie,
Paul

rooie richie

Ongelezen bericht door rooie richie » 12 jul 2009, 12:50

Hahahaha!!!!!!

Plaats reactie