Hallo allemaal,
Vanmorgen sprak ik met een collega over hobby's en zo en het bleek dat hij vroeger ook veel en niet onverdienstelijk keyboard speelde. En toen kon ik aanvullen dat ik dat 'veel' ook deed
(om het 'niet onverdienstelijk' maar even in het midden te laten.
). Ik mocht van hem een leuke CD beluisteren met aangename muziek. En vanavond, na het avondeten dacht ik even lekker ontspannen wat stukjes te kunnen inspelen op m'n keyboard voor de collega.
Misschien pakt hij het nog wel weer een keertje weer op. Maar... zo gezegd, zo gedaan. Gewoon de nootjes op de lessenaar en spelen maar (en record mee laten lopen).
Eerst maar even wat klassiek; de 1e ook maar in een Ierse setting gemaakt, als dank voor de leuke CD die ik mocht beluisteren:
Sarabande (Handel)De 40-ste van Mozart Dan wat meer uit de kan halen:
The eve of the warThe Pink Panther Ach ja, ik kan m'n mond er ook wel bij gebruiken:
Wonderful tonight Ja, al een keertje eerder op het forum gezet, maar blijft lekker om te doen... Even weer tot rust komen met:
Conquest of Paradise Effe iets opgewekter, een ABBA nummertje:
Dancing Queen En of je het nou leuk vind of niet, ik deed het "My way":
My way Maar toen ging om 8 uur de telefoon: "waar blijft de voorzitter van de vergadering?". OEPS!!!
Snel ben ik toen naar de vergadering gegaan en nu na afloop de WAV-jes maar even in MP3 omgezet.
Ik hoop dat jullie het ook kunnen waarderen.
Met vriendelijke groet,
Henry.