Einde van het muzikantenforum

Van het ForumTeam
Johnny H
Welk instrument bespeel je ?: Hammond b200 neovent yamaha psr2000
Contacteer:

Re: Einde van het muzikantenforum

Ongelezen bericht door Johnny H »

Jongens en meiden heb ook een leuke tijd gehad.
Wens iedereen het beste en mischien komen we elkaar elders tegen :thanks:
Groeten john borghuis

Muziek is het mooiste wat er is je kan er alles in kwijt
Eric
Welk instrument bespeel je ?: Tyros 5/76
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eric »

Eric L schreef: 08 jan 2022, 17:40Spijtig om te lezen dat het Muzikantenforum ophoud met het bestaan... Die paar jaar dat ik lid was heb ik met veel plezier genoten van dit forum en van alle muziek die door de leden hier geplaatst is.
Iedereen bedankt voor jullie inbreng en het gaat jullie allemaal goed!!!
Hierbij wil ik jullie allemaal, ja allemaal een virtuele hand schudden en mijn dank dat ik mijn muzikale steentje bij mocht dragen!
:welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: ik kom handen te kort :;):
Dag Eric,
Jouw bijdragen waren zeker steeds gewaardeerd. Door en voor leden weet je wel... :;):
Je was een zeer actieve :keyboard: Dank hiervoor!
Het ga je goed en geniet van de ongetwijfeld nog vele uitstapjes :;):
:welkom:
Johnny H schreef: 08 jan 2022, 17:44 Jongens en meiden heb ook een leuke tijd gehad. Wens iedereen het beste en mischien komen we elkaar elders tegen :thanks:
Dag John,
Geheel wederzijds. Altijd genoten van jouw fantastische typerende Hammondspel.
Dank voor alle bijdragen!
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
henry
Welk instrument bespeel je ?: T5, midiaccordeon, BK7m, SD2, piano
Contacteer:

Ongelezen bericht door henry »

Hallo allemaal en in het bijzonder Eric, Ben en Ernst,

Tja.... het zat er inderdaad aan te komen. :janken:
Ik steek ook hand in eigen boezem :oops: want ik ben ook mijn muziek op andere manieren gaan delen (Facebook, Youtube, etc) en daarmee minder in dit forum.

Maar dat wil niet zeggen dat jullie trots kunnen zijn op wat er hier allemaal met elkaar is gedeeld.
Ik zal dit forum herinneren als één van de meest prettige.
En de muzikantenforum link die altijd op mijn persoonlijke homepage heeft gestaan verwijderen...

Nogmaals: dank aan iedereen met daarbij diep respect voor de beheerders! :thanks:

Met vriendelijke groet, Henry. We did it our way! :keyboard: :ciaoo:

Persoonlijke Website
Facebook kanaal
(YouTube kanaal)
Eric
Contacteer:

henry schreef: 10 jan 2022, 14:06...Maar dat wil niet zeggen dat jullie trots kunnen zijn op wat er hier allemaal met elkaar is gedeeld.
Ik zal dit forum herinneren als één van de meest prettige.
...
Met vriendelijke groet, Henry. We did it our way! :keyboard: :ciaoo:
...
Dag Henry,
Klopt helemaal. Ook voor mij, en ik denk dat dit ook voor m'n collega's geldt, was dit forum van in het begin een heel leuke bedoening. Vaak tot midden de nacht in het virtuele café alsof de cafébaas nog niet rijk genoeg was... :greenlaught:
Dat was precies wat me destijds over de streep trok om in dit forum te stappen.
Nooit gedacht dat ik later de 'winkel' zou oppassen.
We zijn vooral trots omdat we m.i. steeds in slaagden om respectvol met de leden om te gaan.
Kritische noten werden helaas niet altijd in dank afgenomen zoals we vrij recent nog mochten ervaren. Maar bon, we wisten uit welke hoek die wind waaide... :wistle:
Zoals je zegt: " We did it our way...". :twofingers:

Dank Henry voor je vele bijdragen!
Geniet van het grootvaderschap, groeten aan Anniek en hou jullie gezond en wel!
JATIM
Welk instrument bespeel je ?: Korg PA4X
Contacteer:

Ongelezen bericht door JATIM »

Hallo Eric, Ben en Ernie
Met pijn in het hart las ik dat het Muzikantenforum er noodgedwongen mee moet stoppen.
Ik heb altijd met veel plezier de berichten gevolgd en ook zelf af en toe een muziekje ingestuurd.
Veel kennis opgestoken en muzikale vrienden gemaakt. Jammer dat het zo moet lopen.
In mijn herinnering blijft de respectvolle benadering van de leden en de hulpvaardigheid van de leden.
Ook het vele werk van het beheren van het forum verdient onze dank!!!!!!!!!
Ik denk met veel plezier en weemoed terug aan de lange tijd dat ik deel mocht uitmaken
van dit forum, ook al was mijn inbreng maar bescheiden.
Hartelijk dank voor het vele werk dat jullie verzet hebben.
Groeten van Jacques
Eric
Contacteer:

JATIM schreef: 12 jan 2022, 19:43...ook zelf af en toe een muziekje ingestuurd. Veel kennis opgestoken en muzikale vrienden gemaakt...
...In mijn herinnering blijft de respectvolle benadering van de leden en de hulpvaardigheid...
Ik denk met veel plezier en weemoed terug aan de lange tijd dat ik deel mocht uitmaken
van dit forum, ook al was mijn inbreng maar bescheiden.
...
Groeten van Jacques
Dag Jacques,
Als een van de langst aanwezige leden weet ook jij als geen ander te waarderen waar we voor stonden. Ik zal me jou herinneren als iemand die hoorbaar groeide in zijn muziek en steeds beter werd in zijn spel. Zoals ik ooit schreef: "Ook iemand die voor het eerst 'Broeder Jakob' speelt zal daar ongetwijfeld moeite voor gedaan hebben óm het te kunnen spelen. Dát alleen al verdient respect. En dat is wat we steeds hoog in het vaandel hebben gedragen.
Jij bent een van de velen die wij moeten bedanken voor je jarenlange bijdragen hoe
'bescheiden' je deze ook mag vinden.
Als we jou konden helpen in verkrijgen van kennis dan is onze opzet geslaagd.
Geniet van het verdere muziek spelen en hou je gezond en wel in de toekomst!
Bedankt Jacques! :welkom:
.
henry
Welk instrument bespeel je ?: T5, midiaccordeon, BK7m, SD2, piano
Contacteer:

Ongelezen bericht door henry »

Hallo allen,

Is het een idee om een nieuwe groep op Facebook op te richten met als een (surrogaat) doorgang van dit Muzikantenforum? Met min-of-meer dezelfde uitgangspunten, maar dan dus zonder een eigen URL/podium/...

Ik wil het best starten, da's weinig werk. Ook al weet ik dat er al veel alternatieven daar zijn (ik ben zelf ook op Facebook van een aantal groepen lid zoals 'yamaha keyboards' en 'nederlandstalig accordeon'. Ik heb net even gecheckt, maar er is nog geen groep met die naam. (heb ik ook nog niet gereserveerd, dus als iemand mij wil voor zijn kan dat nog...)

Zo goed en gezellig als het hier is geweest, zal het zeer waarschijnlijk niet worden. Als er tenminste 2 positieve reacties hier op komen, dan maak ik het aan. En dan zien we wel....

Met vriendelijke groet,
Henry.
Ernie
Welk instrument bespeel je ?: PSR S950
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ernie »

Ernie Mulder

Een uitvoering van de diverse leden van ons forum..!
https://app.box.com/s/pvx39e2uub0vwlk6tsyr8fff1269hw1m
Ons Muzikantenforum eindigt officieel op 2 februari 2022 .. Het is echt nu gedaan..! Wij stoppen ermee ...! Te weinig interesse..!
Ja .. Helaas Jammer...! Zelfs eerder was er al sprake van een einde. Maar vriend Eric (Een Vlaming met veel enthiousasme ) nam het stokje toen over van Paul van Breda met steun van vriend Ben en Mij.! Maar .. het is niet anders nu...! Ik heb er veel plezier aan beleefd..! En ik heb er altijd mijn best voor gedaan..! Ook achter de schermen...Ja .. Zeker weten..! En veel van geleerd..!
En Dank ook aan mijn vrienden Paul Breda, Jacques Luik, Ben Leiden. Eric Swalm, Han Zwolle en Nettie Enschede en Amersfoort.(RIP) .! Maar helaas het stopt nu..! Het is over..!
De mooie herinneringen en de vriendschappen blijven uiteraard..! Ook hier in Spijkenisse 🙂
Zeker weten... Het ga jullie allen goed....! :duim: Dank voor de jaren van vertrouwen en lidmaatschap.
Ga een aantal van jullie op zeker missen....! Maar op een herstart via Facebook zit ik helaas niet te wachten Henry.
Nee ... Goed bedoeld maar nee....Helaas .. wordt nooit meer het zelfde..! Is mijn mening.
Uiteraard dankbaar voor al je bijdragen !

Gr. Ernie
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd....!
live muziek
Welk instrument bespeel je ?: Tyros 5-Gitaar-Accordeon en meer
Contacteer:

Ongelezen bericht door live muziek »

Beste mensen van het muziekforum, ook ik zie dat er amper gereageerd word en geplaatst ik snap jullie overweging. :twofingers:
Ik wil een ieder bedanken voor alle reactie,s en hulp die ik heb mogen ontvangen. :duim:
iedereen het aller beste en blijf gezond. :ciaoo:

Voor de genen die mijn muziek willen horen kijk dan op Your Tube, Berend van terschelling :twofingers:
Muziek beschrijft het gevoel,wat het hart niet zeggen kan.
jovers
Welk instrument bespeel je ?: Korg Pa4x-76; Hammond SK1, gitaren
Contacteer:

Ongelezen bericht door jovers »

Hallo Eric, Ernst en Ben,

Jammer dat het forum ermee stopt, maar ook begrijpelijk dat wanneer er (te) weinig respons is, je jezelf moet afvragen of het nog wel zinvol is om alle inspanningen te verrichten die nodig zijn om het forum in de lucht te houden. De beslissing is dus zeer gerechtvaardigd, ook al vind ik het persoonlijk bijzonder jammer dat het gebeurt.

Allereerst wil ik jullie bijzonder bedanken voor alle inspanningen en vooral heel veel goeds, gezondheid en muzikaal geluk te wensen voor de toekomst!

Het ga jullie goed.

Hartelijke groet,
John
:playguitar: John :keyboard:
Als gitarist nu overgegaan naar de toetsen! Korg Pa4x 76, Nord Electro 6D 61, Martin D41
Eric
Contacteer:

henry schreef: 13 jan 2022, 14:38...Is het een idee om een nieuwe groep op Facebook op te richten met als een (surrogaat) doorgang van dit Muzikantenforum? Met min-of-meer dezelfde uitgangspunten, maar dan dus zonder een eigen URL/podium/...
...
Zo goed en gezellig als het hier is geweest, zal het zeer waarschijnlijk niet worden. Als er tenminste 2 positieve reacties hier op komen, dan maak ik het aan. En dan zien we wel....

Met vriendelijke groet,
Henry.
Dag Henry,

Het is een mooi aanbod maar ik vrees dat er nauwelijks behoefte aan bestaat.
Zelf doe ik al niet aan 'facebook-en' en gelet op de reacties op je aanbod lijkt het me
niet aangewezen om een soort 'lapmiddel' in het leven te roepen die na een paar weken
stilvalt. Het kan alleen maar zonde zijn van je tijd die je erin stopt.
Het is goed geweest, veel plezier gehad maar de tijd van afscheid is gekomen al zal ik wel dit forum en in bijzonder hen die regelmatig opdoken missen.

Het ga je goed Henry!
Eric 👊
Eric
Contacteer:

live muziek schreef: 19 jan 2022, 12:39 Beste mensen van het muziekforum, ook ik zie dat er amper gereageerd word en geplaatst ik snap jullie overweging. :twofingers:
Ik wil een ieder bedanken voor alle reactie,s en hulp die ik heb mogen ontvangen. :duim:
iedereen het aller beste en blijf gezond. :ciaoo:

Voor de genen die mijn muziek willen horen kijk dan op Your Tube, Berend van terschelling :twofingers:
Dag Hessel,
Als regelmatige poster heb je mee het forum 'gedragen'. Wij moeten jou daarvoor dankbaar zijn. Recent nog het Terschelling-eiland 'gezien' in het programma 'Reizen Waes'.
Mag je trots op zijn ginder. 😉

Geniet van je verdere muzikale belevingen!
Het ga je goed Hessel! 👊
Eric
Contacteer:

jovers schreef: 22 jan 2022, 09:05 Hallo Eric, Ernst en Ben,

Jammer dat het forum ermee stopt, maar ook begrijpelijk dat wanneer er (te) weinig respons is, je jezelf moet afvragen of het nog wel zinvol is om alle inspanningen te verrichten die nodig zijn om het forum in de lucht te houden. De beslissing is dus zeer gerechtvaardigd, ook al vind ik het persoonlijk bijzonder jammer dat het gebeurt.

Allereerst wil ik jullie bijzonder bedanken voor alle inspanningen en vooral heel veel goeds, gezondheid en muzikaal geluk te wensen voor de toekomst!

Het ga jullie goed.

Hartelijke groet,
John
Dag John,
Beter kan ik het niet verwoorden John.
De beslissing was absoluut niet gemakkelijk en zelfs vandaag nog steeds een 'blok'
maar zoals je zegt, het moet zinvol blijven.
Het ga je goed John!
Eric 👊
Jurjen
Welk instrument bespeel je ?: Stembanden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jurjen »

Hallo muziekvrienden

Heel spijtig maar begrijpelijk.
We hebben een mooie tijd gehad met elkaar,met veel muzikaal genot.
Toen ik lid werd in 2009 was het een drukte van jewelste op het forum ,en zaten we ook regelmatig in het cafe voor een babbeltje .
Maar gaandeweg in de loop der jaren zag je de belangstelling langzaam wegzakken en mensen verdwijnen.
Ik heb nog een forumdag meegemaakt en dat was toen ook heel druk.
Zal vreemd zijn niet even meer kijken en luisteren op het forum.
Ik wil iedereen bedanken voor de jarenlange muzikale vriendschap en inzet voor het forum.
Het gaat jullie allemaal goed en wellicht komen we elkaar ergens anders op de digitale snelweg nog wel eens tegen.
Blijf gezond en vooral blijf muziek maken.

Groeten
Jur
:thanks: :duim: :duim: :duim: :ciaoo: :ciaoo:
Gerrit
Welk instrument bespeel je ?: Tyros3 XXL
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gerrit »

Hallo muziekvrienden,

Veel van jullie hebben mij misschien niet meegemaakt maar ik ben al vanaf het begin bij dit forum, de laatste tijd niet veel aanwezig geweest maar toch wil ik Eric, Ernst en Ben hartelijk danken voor al hun inzet om dit forum toch draaiende te houden, helaas werd het forum steeds minder bezocht waaronder ik mezelf ook kan rekenen.
Mijn animo voor de muziek werd ook steeds minder omdat ik na een hevige periode met mijn gezondheid op een gegeven moment teveel medicijnen door elkaar heb gekregen waardoor het spelen steeds moeilijker ging en nog steeds moeilijk gaat.
Maar ik heb hier een mooie tijd gehad zeker in de beginperiode met de forumdagen en de voorbereiding ervan, wat ik met heel veel plezier heb gedaan en bij Ernst in het cafe wat hebben we daar een schik gehad.
Ook bij Ben nog een paar keer thuis geweest en Ben ook hier in Apeldoorn, schitterend!!!!!!

Maar vrienden helaas komt ook hier een einde aan en ik wens jullie voor de toekomst nog heel veel muziek plezier in goede gezondheid en wie weet tot
ziens. :ciaoo: :ciaoo:

Gr. Gerrit
Probeer de muziek van een ander te waarderen, we hebben het tenslotte toch allemaal moeten leren.
Plaats reactie