Gezocht

Prikbord: Plaats hier je oproep als je een muzikant zoekt . . . of een Band . . . of . . .
(Berichten worden na 320 dagen automatisch geruimd).

Moderator: Ernie

Rene70
Welk instrument bespeel je ?: Keyboard en mondharmonica
Contacteer:

Gezocht

Ongelezen bericht door Rene70 » 01 mar 2018, 11:13

Ik, mondharmonicaspeler, ben op zoek naar een groep waar de mondharmonica kan worden ingezet.
Naast het leren spelen op de keyboard speel ik ook mondharmonica zowel diatonisch in alle toonsoorten en chromaat.
Ik ben ook lid van een mondharmonicagroep en wij treden met grote regelmaat op. Wij worden ondersteund met ritmische begeleiding en spelen nummers 1960/1990.
Sinds kort ben ik gestopt als begeleid / ondersteunend mondharmonica speler bij een countryband/groep.

Ik ben op zoek naar muzikanten, groepen / bands, country of chanti die het misschien leuk vinden om ook een mondharmonicaspeler in hun gelederen te hebben.
Optreden oke, maar is niet perse noodzakelijk. Geen bleus

André Lazeron
Welk instrument bespeel je ?: Piano,MOXF8,MOTIF8,PAX4,Cubase 9.
Contacteer:

Re: Gezocht

Ongelezen bericht door André Lazeron » 01 mar 2018, 22:04

Rene70 schreef:Ik, mondharmonicaspeler, ben op zoek naar een groep waar de mondharmonica kan worden ingezet.
Naast het leren spelen op de keyboard speel ik ook mondharmonica zowel diatonisch in alle toonsoorten en chromaat.
Ik ben ook lid van een mondharmonicagroep en wij treden met grote regelmaat op. Wij worden ondersteund met ritmische begeleiding en spelen nummers 1960/1990.
Sinds kort ben ik gestopt als begeleid / ondersteunend mondharmonica speler bij een countryband/groep.

Ik ben op zoek naar muzikanten, groepen / bands, country of chanti die het misschien leuk vinden om ook een mondharmonicaspeler in hun gelederen te hebben.
Optreden oke, maar is niet perse noodzakelijk. Geen bleus

Dag Renee,

Er zijn hier genoeg muzikanten,die wat willen opnemen hier!

Groeten van André. :duim:

Plaats reactie