Gitarist zoekt muzikanten om 'leuk' muziek mee te spelen

Prikbord: Plaats hier je oproep als je een muzikant zoekt . . . of een Band . . . of . . .
(Berichten worden na 320 dagen automatisch geruimd).

Moderator: Ernie

DanielvR
Welk instrument bespeel je ?: Elektrisch Gitaar
Contacteer:

Gitarist zoekt muzikanten om 'leuk' muziek mee te spelen

Ongelezen bericht door DanielvR » 03 mei 2020, 16:23

Hallo allemaal

Ik ben Daniel en ben 18 jaar (omgeving Utrecht, maar ik vind reizen zelf geen probleem zolang het niet al te ver is :) Ik speel nu zo’n 1,5 jaar elektrische gitaar en ben eigenlijk op zoek naar mensen die rond mijn niveau welk instrument dan ook spelen. Een bandje zou natuurlijk gaaf zijn maar het gaat mij vooral om het plezier bij het spelen dus of dat nou met een drummer is of een andere gitarist is, wat mij betreft allemaal leuk. Ik luister vooral rock muziek en ben daarin best breed, van The Doors tot Led Zeppelin van Nirvana tot Meat Loaf om maar wat voorbeelden te noemen.

Ik vind het moeilijk om mijn speelniveau aan te geven, ik kan bijvoorbeeld aangeven welke nummers ik kan spelen. Ben nu bijv. bezig met Alive van Pearl Jam uiteraard.

Als je vragen of interesse hebt laat het me weten!
-

Eric
Welk instrument bespeel je ?: Tyros 5/76
Contacteer:

Re: Gitarist zoekt muzikanten om 'leuk' muziek mee te spelen

Ongelezen bericht door Eric » 05 mei 2020, 11:35

Hoi Daniël,

Bijzonder veel succes in jouw zoektocht naar gelijkgestemde - hoe toepasselijk... - zielen.
Ik hoop dat je snel tot een mooi groepje kan komen met de nodige 'fun' inbegrepen.
Succes! :playguitar:

:welkom:
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Plaats reactie