Enquete afstudeer onderzoek muzikanten vinden

Weet je niet waar je bericht te posten ? Plaats het dan hier . . .
timmuh12
Welk instrument bespeel je ?: Elektrische gitaar
Contacteer:

Enquete afstudeer onderzoek muzikanten vinden

Ongelezen bericht door timmuh12 » 22 feb 2018, 14:49

Beste medemuzikanten,

k ben een student aan de Hogeschool Rotterdam en zit momenteel in mijn laatste jaar van de opleiding mediatechnologie. Ik ben op het moment dan ook bezig met afstuderen. De richting die ik op ben gegaan met mijn onderzoek volgt in de volgende onderzoeksvraag: Op welke manier kunnen muzikanten de juiste bandleden vinden en hoe kunnen ze met deze bandleden zo snel mogelijk optreden bij de juiste organisaties?

Ik ben dan ook bezig om hier voor een geschikte technologische oplossing te vinden. Hoe mijn concept er nu voor staat gaat als volgt:

Wat betreft het concept wil ik twee platformen gaan prototypen en itereren. Dit komt neer op een mobiele applicatie voor de muzikanten om bandleden te vinden en een bandprofiel te vormen. Het andere platform zal een webplatform zijn waar gevormde bandjes hun profiel van de mobiele app kunnen uploaden en deze beschikbaar stellen voor poppodia en andere organisaties zodat ze deze bandjes kunnen vinden en een eventueel optreden aan kunnen bieden.

Ik heb een enquete hiervoor gemaakt.

https://goo.gl/forms/3zYg1AlpecgYJFvf1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou het op prijs stellen als jullie deze in kunnen vullen.

Alvast bedankt,

Tim

Plaats reactie