GEZOCHT: BAND VOOR EIGEN VIDEO CLIP

Post in deze rubriek je commercieel muziek gerelateerd bericht.
victorvbeek

GEZOCHT: BAND VOOR EIGEN VIDEO CLIP

Ongelezen bericht door victorvbeek » 27 dec 2014, 14:31

Beste muzikanten uit de buurt van Rotterdam, Dordrecht, Breda en omstreken, per direct zijn we opzoek naar een band of muzikant met het perfecte nummer voor een eigen videoclip. Voor dit project werk ik samen met een studente aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam, zij gaat de regisseurs rol op zich nemen en haar artistieke talenten loslaten op het verkozen nummer.

Voor een impressie van wat een mogelijk eindresultaat kan zijn raad ik aan deze link van mijn vorige project te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=ESsa7ITjVO8" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat kan je van ons verwachten:
Samen met de artiest (jullie dus) willen wij na nieuwjaar om te tafel gaan zitten en onze visies bespreken: hoe zien jullie de clip voor je, wat denken wij dat het beste werkt, wat gaat de verhaallijn worden ect. Vervolgens zal er in een periode van enkele weken worden gefilmd en leveren wij een clip waar jullie mee mogen doen wat je wilt.

Wat zoeken wij:
Een band, muzikant of singer-songwriter met een zelf gemaakt nummer. Wij zijn niet gebonden aan een genre muziek maar gaan uit de opgestuurde nummers kijken welke het meeste aanspreekt.

Geïnteresseerd?
Stuur het nummer waar je de clip voor wilt op naar: victor6_8@hotmail.com met als onderwerp: Videoclip. Er zal zo spoedig mogelijk terug gecommuniceerd worden.

Plaats reactie