steelguitar

Gitaargrepen, techniek etc.
BartSr
Welk instrument bespeel je ?: geen
Contacteer:

Re: steelguitar

Ongelezen bericht door BartSr » 23 apr 2019, 10:00

ik vermoed dat jij niet met de versie 3 werkt? Ik heb inmiddels naast windows10 Linuxmint en daarbinnen Musiscore 2 geïnstalleerd, en daar werkt het wel zo. In de windows-versie , Musiscore 3 echter niet!

André Lazeron
Welk instrument bespeel je ?: Piano,MOXF8,MOTIF8,PAX4,Cubase 9.5
Contacteer:

Ongelezen bericht door André Lazeron » 23 apr 2019, 18:39

BartSr schreef:
23 apr 2019, 10:00
ik vermoed dat jij niet met de versie 3 werkt? Ik heb inmiddels naast windows10 Linuxmint en daarbinnen Musiscore 2 geïnstalleerd, en daar werkt het wel zo. In de windows-versie , Musiscore 3 echter niet!
Dag Bart,

Bij mij werkt het perfekt ,maar Windows 7 Pro en musescore met de laatste update!
Ik werk ook met Finale,maar gratis Musescore werkt beter en beter :yipie:
en voor mij werkt windows Pro 7(64) heel goed en ben ik hier naar toe niet overgestapt,wel 10 op mijn Laptops :ok:
Ik stap over op 10 als alle fabrikanten van mijn programma,s de juiste drivers leveren en dat zijn zij nog niet helemaal,maar komt eraan.
Dat worden dan wel 2 nieuwe computers,dus er hangt ook een prijskaartje aan voor deze arme AOW er :wistle:

Groeten van André, :ciaoo:

Sempi
Welk instrument bespeel je ?: gitaar, basgitaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sempi » 20 mei 2019, 13:00

BartSr schreef:
22 apr 2019, 09:34
Andree,
Misschien ben ik niet duidelijk geweest. Wat ik zoek is de mogelijkheid om 1 of enkele partijen te selecteren en te beluisteren/corrigeren. Voorbeeld: ik wil de drumpartij uit een totale partituur afzonderlijk zien, beluisteren en corrigeren.
Bart, we zijn inmiddels een maand verder, en ik weet niet of je dit probleem nog hebt, maar ik ga me er toch even mee bemoeien. Als je een van een partitur één enkele partij afzonderlijk wilt bekijken ga je naar "Instrumenten" (sneltoets "I"). In het rechterdeel van het paneeltje zie je alle partijen staan. Haal de vinkjes bij Zichtbaar weg, en laat ze alleen bij die partij(en) staan die je wilt zien.
Om één partij af te luisteren ga je in de menubalk naar Weergave, en selecteer je Mixer. Daar kun je partijen dempen, of solo laten spelen.
Beide opties gelden zowel in versie 2 als in versie 3. Succes.

Jan
Met vriendelijke groet,

Jan

El. gitaar: Richwood Strat amp: Vox Valvetronic VT40X effect: Vox Stomplab IG
Basgitaar: Richwood J-bas amp: Fender Rumble 100 V3

BartSr
Welk instrument bespeel je ?: geen
Contacteer:

Ongelezen bericht door BartSr » 23 mei 2019, 09:56

Ik ben er intussen al achter gekomen, bedankt
Bart