Veel talent hier!

Plaats je opmerking, suggestie, etc. met betrekking tot dit Forum
Jimmy
Welk instrument bespeel je ?: synthesizer
Contacteer:

Re: Veel talent hier!

Ongelezen bericht door Jimmy » 17 mar 2019, 16:13

Niks bemoediging krijg ik, niks. Heb al paar liedjes gedeeld, niks commentaar maar speelt er ene een beatles liedje dan is dat geweldig.
Maar ik maak wel men eigen liedjes eh mannen, maarja, ik gebruik geen keyboard met een geprogrameerd arrangement eh, nee kmaak het arrangement verdorie zelf.
Maar ik ben blijkbaar gene muzikant. Nee, want ik speel geen liedjes die alreeds bestaan achterna. Gelle zet goe bezig...

Jimmy
Welk instrument bespeel je ?: synthesizer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jimmy » 17 mar 2019, 16:18

Zie eh, ik ga het keyboard spelen nie afdoen als zijnde niks, ik denk dat ik altijd wel positief op ieders post reageer als er een liedje gepost word, ik hoor dat graag.
Maar om dan te moeten horen dat ik blijkbaar niet professioneel ben en dat hier vele professionele zitten dan vraag ik mij af waar dat op gebaseerd is terwijl ik verdorie men eigen liedjes maak.
Ja toen ik hier kwam was ik een dikke amateur, ik had nog geen Ableton programma, ik had geen synthesizer, die heb ik gekocht na deze post. 1 iemand van de site hier heeft me daarbij geholpen met men idee te geven wat ik moest doen en ik heb alles te danken aan die persoon. Sorry eh, mijn muziek is misschien niet jullie genre, dat kan goe zijn, maar het is wel goeie muziek zenne.

Ben
Welk instrument bespeel je ?: Korg Pa4X-76, Korg Liverpool
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ben » 17 mar 2019, 17:03

Ieder lid bepaalt natuurlijk zelf of hij / zij ergens op een inzending wil reageren.
En dat iedere inzending wordt gewaardeerd kan je hier nog eens nalezen.

[hier]

[hier]
Bezoek ook eens mijn website.
Bensel Muziek

André Lazeron
Welk instrument bespeel je ?: Piano,MOXF8,MOTIF8,PAX4,Cubase 9.5
Contacteer:

Ongelezen bericht door André Lazeron » 17 mar 2019, 20:54

Jimmy schreef:
17 mar 2019, 16:18
Zie eh, ik ga het keyboard spelen nie afdoen als zijnde niks, ik denk dat ik altijd wel positief op ieders post reageer als er een liedje gepost word, ik hoor dat graag.
Maar om dan te moeten horen dat ik blijkbaar niet professioneel ben en dat hier vele professionele zitten dan vraag ik mij af waar dat op gebaseerd is terwijl ik verdorie men eigen liedjes maak.
Ja toen ik hier kwam was ik een dikke amateur, ik had nog geen Ableton programma, ik had geen synthesizer, die heb ik gekocht na deze post. 1 iemand van de site hier heeft me daarbij geholpen met men idee te geven wat ik moest doen en ik heb alles te danken aan die persoon. Sorry eh, mijn muziek is misschien niet jullie genre, dat kan goe zijn, maar het is wel goeie muziek zenne.
Dag jimmy,

Je hebt wel een beetje gelijk,maar je kan de mensen niet dwingen :duim:
Mensen die hier posten zouden ook de tijd kunnen nemen om naar anderen te luisteren,volgens mij het hele idee van een Forum!
De naam komt van de oude romeinen die dan ook naar elkaar luisterden.
Ik geloof dan ook dat de mensen in tijdnood zitten (waarschijnlijk)of te veel aan hun hoofd hebben!
En een aardig woord kost volgens mij niet zo veel tijd :duim: :duim: :duim:

Groeten van André, :ciaoo:

Eric
Welk instrument bespeel je ?: Tyros 5/76
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eric » 17 mar 2019, 22:24

Beste Jimmy,

U mag zich gerust verongelijkt voelen omdat (nog) niemand reageerde...
Gezien uw daarop volgende commentaar niet strookt met de 'geest' van dit forum voel ik me verplicht
om de deur voor een tweede keer en helaas ook definitieve keer dicht te trekken.
Succes.
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Gesloten