Hallo muziekvrienden,
Wederom een uitdaging beëindigd. Of het aan de maand heeft gelegen weet ik niet, maar ook in de maand Mei van 2011 kwamen er slechts 7 inzendingen binnen. Dat was toen voor het wat minder bekende nummer “For the Longest time”.
Ook dit keer kwamen er maar 7 inzendingen binnen van een toch wat bekender nummer
“When a man loves a woman” van Percy Sledge. En de zevende inzending (van Jurjen) kwam pas gisteren binnen. Ik denk dat de moeilijkheidsgraad wat te hoog was voor de meeste van onze trouwe deelnemers. Ook ik heb hem wel geprobeerd, maar kon geen acceptabele uitvoering op mijn harde schijf zetten.
Er waren 2 gezongen en totaal verschillende versies bij. Det meest in het gehoor liggende uitvoering kwam volgens mij op naam van
Rita, die er een slow Blues van had gemaakt. Ook de versie van
Tonnie was afwijkend: zij koos voor een 6-8 Trance style.
Uitdaging Mei 2012
“When a man loves a woman”01 De Vlaming
When a man loves a woman Curch organ/fluit
02 Netty
When a man loves a woman Muziekmakelaar style
03 Rita
When a man loves a woman Slow-Blues style
04 Ernst
When a man loves a woman Reggae style, gezongen
05 Anneke
When a woman loves a man 6-8 Soulstyle
06 Tonnie
When a men loves a women 6-8 Trancestyle
07 Jurjen
When a men Loves a woman Gezongen versie.
Zo dat waren ze weer. Als u nu nog niet verliefd bent weet ik het ook niet meer. Op naar weer een volgende uitdaging. Wat dat wordt weet ik nog niet, maar de song die nu bovenaan staat (April in Portugal) zegt mij niet zoveel.
Ik ga nu eerst 2 weken vakantie vieren in een ver buitenland,

en zie u allen weer terug zo rond 16 juni..
Vermeld bij uw inzending even welke style u gebruikt hebt, dat is altijd leuk om even te weten. Veel succes.
Han